Zoeken

Verzenden & retourneren & Het herroepingsrecht

Algemene Informatie

De Spirituele Webwinkel is een webwinkel en alleen op het internet of beurzen te vinden te vinden.

Wel is het mogelijk om ons open magazijn te bezoeken op afspraak.

 

Verzenden, verzendkosten & levertijd:

Wij verzenden al onze pakketten via PostNL. Uw pakket wordt op werkdagen tussen 14.00 -15.00 ingepakt en om 15.00 aangeboden bij een PostNL locatie.

 

Als uw order niet compleet en/of op voorraad is, ontvangt u hier binnen 24 uur nadat uw bestelling bij ons is binnengekomen een mail over.

Besteld op:                  Bezorgd op: (m.u.v. evt. vertragingen bij post.nl)

Maandag                      Dinsdag

Dinsdag                       Woensdag

Woensdag                    Donderdag

Donderdag                   Vrijdag

Vrijdag                         Zaterdag

Zaterdag                      Dinsdag

Zondag                        Dinsdag

 

Verzendkosten:

Nederland         € 4,95 (tot 10 kg)   

Wij verzenden niet via brievenbuspakketten i.v.m. het regelmatig kwijtraken van een pakket. Deze zijn met track en trace, zelfs voor ons niet te traceren. Omdat wij graag willen weten waar je pakket is en we willen dat jij altijd je pakket krijgt is er gekozen voor deze manier gekozen. Zo voorkomen we teleurstellingen.  

België               € 7,95

Deutschland      €13.50

U.K.                  € 19.50

France              € 19.50

 

​Gratis verzending:

​Nederland:    Vanaf €45,00

België:          Vanaf €100,-

Deutschland: Vanaf  €200,-

U.K.:             Vanaf €250,-

France:         Vanaf €300,-

 

Wilt u een pakket in een ander land ontvangen; dan verzoek wij u om per mail (info@spirituelewebwinkel.nl) contact met ons op te nemen.

 

Past het door de brievenbus:

Om teleurstellingen te voorkomen verzenden wij geen brievenbuspost. Een brievenbus pakje met track en trace raakt nogal eens kwijt en is helaas toch niet te traceren. Wij willen jullie natuurlijk niet teleurstellen en altijd verblijden met een mooi pakje, dus wordt deze altijd via de pakketdienst van PostNL bezorgt.

Wist je dat je gratis bezorging bij ons krijgt vanaf een bestelling van 45 euro?!

 

Track & Trace

U ontvangt van ons een mail met uw track en trace code op het moment dat wij deze hebben afgeleverd bij PostNL

U kunt uw pakket volgen op: https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken

Meer informatie betreft afleveren van uw pakket vindt u op de site van Post NL 

( http://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/​ )

 

Afhalen van uw bestelling:

Artikelen kunnen ook op afspraak afgehaald worden in Kerkdriel. U kiest dan bij betaalwijze “betalen bij afhalen” Wij zullen dan binnen 2 werkdagen u per mail laten weten dat uw bestelling klaar staat om af te halen. Wij verzoeken u dan wel om eerst een afspraak te maken, aangezien wij niet te allen tijde aanwezig zijn op locatie.

Als het artikel binnen de genoemde termijn van 7 dagen niet afgehaald wordt of (bij verzending) nog niet betaald is, zien wij ons genoodzaakt de bestelling te annuleren.

 

Levering/ retourneren:

Op het moment dat u uw pakket in ontvangst heeft genomen heeft u een zichttermijn/herroepingsrecht van 14 dagen. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

 

Het herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen. Daarbij kunt u het product uit de verpakking halen, tenzij de verpakking, ingeval van CD's of DVD's een verzegeling bevat.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder het product in bezit heeft gekregen.

Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen.

Op het moment dat u met ons een regelmatige levering van producten bent overeengekomen verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, het eerste product fysiek in bezit krijgt.

Ingeval van diensten, cursussen of workshops verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst, welke u bent aangegaan op het moment dat u de bestelling bij ons heeft geplaatst.

Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het retourformulier, te sturen via info@spirituelewebwinkel.nl. Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dient u de producten terug te sturen

Wij verzoeken u vriendelijk, doch dringend het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

 

Terugbetaling

Nadat u gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht ontvangt u alle betalingen, inclusief eventuele leveringskosten voor de heenzending, binnen veertien dagen na ontvangst van de onbeschadigde producten bij ons, terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft. De verzendkosten voor uw bestelling ontvangt u alleen terug indien alle artikelen uit uw bestelling bij ons terug ontvangen zijn.

 

Retour zenden

Bij het retourneren van (een deel van) de artikelen draagt u zelfzorg voor de verzendkosten.

In enkele gevallen, zoals breuk en/of verkeerd geleverde artikelen, zullen wij u een voorstel doen voor het retour zenden van de producten; Leest u verder bij beschadiging product(en) of onjuiste levering.

U dient er zorg voor te dragen dat de producten onbeschadigd bij ons retour komen. Bij beschadiging van de retour gezonden producten gaan wij niet over tot (volledige) terugbetaling.

(Mits de reden voor retour beschadiging is; zie hiervoor beschadiging product(en) eerder op deze pagina.)

 

Uitsluiting herroepingsrecht

Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:

  • CD's of DVD's, waarvan de verzegeling verbroken is.
  • Yoni eieren
  • Producten uit de aanbieding en/of opruiming


Beschadiging product(en)

In geval van beschadiging van uw product(en) tijdens het vervoer, dient u ons dit binnen 7 dagen na ontvangst van de producten per mail aan te geven voorzien van een foto van het beschadigde product, indien nodig ook een close up van de beschadiging.

Daarnaast ook een foto van de doos (en evt. beschadigingen) waarin het product vervoerd is.

U ontvangt van ons binnen twee werkdagen een van de onderstaande oplossingen:

  • Een vervangend product zoals u besteld had.
  • Een keuze voor een ander product van dezelfde waarde (als uw artikel meer voorradig is)
  • Een tegoedbon voor een volgende bestelling met de waarde van het beschadigde product (als uw artikel meer voorradig is)
  • De waarde van het beschadigde product retour op uw rekening. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft.

 Tips:

  • Maak een foto van de onbeschadigde producten die u retour zendt
  • Maak een foto van de verpakking waarin u retour zendt
  • Verzend, als u kiest voor een eigen verzendmethode, altijd met een track en trace code welke u ons per mail verstuurd.

 

Onjuiste levering:

Ondanks dat wij zorgvuldig uw bestelling inpakken kan het voorkomen dat een bestelling onjuist of incompleet is.

Zoals bepaald in artikel 6.3 van onze algemene voorwaarden bent u, als koper/afnemer, verplicht om u geleverde producten direct te controleren.

U heeft tot 7 dagen de tijd om ons per mail hierover te berichten dat u niet de juiste of te weinig producten heeft ontvangen.

Als u te weinig producten heeft ontvangen, worden deze nagestuurd of gerestitueerd, al naar gelang de afspraken die wij erover gemaakt hebben met u, de koper.

Heeft u verkeerde producten of te veel producten ontvangen en wilt u deze terugsturen ontvangt u van ons een per mail een verzendlabel van PostNL, welke u op het pakket kan plakken en bij PostNL kosteloos kan aanbieden.

Indien u kiest voor een andere wijze van retour verzenden dan de ons aangeboden wijze van verzending, zijn de kosten en aansprakelijkheid voor u als consument. U draagt dan ook zorg voor het pakket totdat het door ons ontvangen is. Pas na ontvangst kunnen wij overgaan tot vergoeding van de gelden van het defecte/kapotte of onjuiste product.

 

Korting:

Heeft verkeerde producten of te veel producten ontvangen, maar wilt u deze graag houden, dan ontvangt u van ons een 20% korting op deze producten. U kunt deze dan via een link via ons vertrouwde Mollie Payment systeem betalen.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

Test test test %1$s

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »