Zoeken

Klantenservice

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Bestellen

1.1 Hoe kan ik bestellen?

Bestellen is online mogelijk of door een bezoek aan ons open magazijn in Kerkdriel. Wanneer u door onze webwinkel gaat kunt u producten in uw winkelmandje plaatsen. U krijgt ook suggesties van andere bezoekers en/of bijpassende artikelen te zien.
Mocht u specifieke wensen of vragen hebben over producten, dan kunt u ons altijd een mail sturen naar info@spirituelewebwinkel.nl Wij denken met u mee welk cadeau/artikel het best passend bij uw wensen is.
Ook is het mogelijk om uw bestelling door te geven via info@spirituelewebwinkel.nl, facebook of twitter.

1.2 Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt op de volgende wijze uw bestelling afrekenen.

Betalen bij afhalen in ons open magazijn; contant, VVV-bon of pinnen.
IDEAL (Nederland)
Mister Cash/ Bancontant (België)
Creditcard (Visa, Mastercard, Maestro)
PayPal
Afterpay
VVV Giftcard
Webshop Giftcard
Vooraf overmaken op NL90ABNA0628160658 t.n.v. Ariadne Healing en o.v.v. uw ordernummer

1.3 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling afhalen in ons open magazijn in Kerkdriel. Het adres hiervan is Kromsteeg 43. Om ervoor te zorgen dat uw bestelling voor u klaar staat en dat wij ook aanwezig zijn, kunt u via de mail (info@spirituelewebwinkel.nl) of What's app. (0628520740) een afspraak met ons maken.

1.4 Kan ik pinnen bij afhalen?

Ja, het is mogelijk om te pinnen wanneer u uw bestelling komt afhalen. 
Onze voorkeur gaat zelfs uit naar pinnen bij afhalen.

1.5 Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Natuurlijk is het mogelijk om uw bestelling te wijzigen. Wanneer u een product wilt toevoegen kunt u dit via de mail (info@spirituelewebwinkel.nl) of What's app. (0628520740) aan ons doorgeven. Vermeld dan bij voorkeur ook de link naar het betreffende product, zodat wij altijd het juiste product toevoegen. U ontvangt van ons dan een nieuwe bevestiging met de factuur. Afhankelijk van uw betaalwijze zullen wij u een link sturen om op dezelfde wijze de toegevoegde artikelen af te rekenen.
Wilt u een artikel verwijderen van uw bestelling, maar heeft u al afgerekend dan kunt u dit ook via de mail (info@spirituelewebwinkel.nl) of What's app. (0628520740) aan ons doorgeven. U ontvangt dan het bedrag van de desbetreffende artikelen terug. Tevens ontvangt u een nieuwe bevestiging.
Vermeld bij een wijziging altijd uw ordernummer.

1.6 Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Wat jammer dat u toch besloten heeft om de bestelling te annuleren. Maar we begrijpen dat er soms oorzaken zijn om een aankoop toch niet te willen of kunnen doen. We stellen het op prijs als u ons via de mail (info@spirituelewebwinkel.nl) kunt laten weten dat u de bestelling wilt annuleren. Om onze dienstverlening te verbeteren vinden wij het ook fijn als u de reden van het annuleren wilt vermelden, maar dit is zeker niet verplicht.

1.7 Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Wanneer uw bestelling is afgerond verschijnt onderstaande tekst in uw beeldscherm:
Bedankt voor uw bestelling!
Er is een orderbevestiging per e-mail naar u verstuurd.
Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze winkel en uw bestelling.
Heeft u voor 15.00 uur besteld, dan wordt u bestelling dezelfde werkdag verzonden; mits er een artikel niet voorradig is. Wij nemen dan per mail contact met u op. Heeft u na 15.00 uur de bestelling geplaatst, dan wordt deze de volgende werkdag verzonden.
Als u nog vragen heeft over uw bestelling of over iets anders, kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met info@spirituelewebwinkel.nl.
 
Wilt u anderen laten weten hoe uw aankoop je bevalt, schrijf dan een review over het product. Zo helpt u anderen ook bij het maken van een juiste keuze en ons om de service te verbeteren.
 
Graag zien we u een volgende keer terug in onze webwinkel.
 
Warme groet,
Anne Meeldijk
www.spirituelewebwinkel.nl 
 
Bestelgegevens
Ordernummer: ORD00004
 
U ontvangt ook een bevestiging van uw bestelling inclusief een factuur in uw mailbox.

1.8 Wat is de huidige status van mijn bestelling?


Bevestiging van bestelling

Uw bestelling is in goede orde door ons ontvangen en wij gaan voor u de producten klaar maken voor verzending.

In afwachting van betaling

We hebben uw bestelling ontvangen, maar de betaling is nog niet binnen of afgerond.

Betaald

We hebben uw betaling voor de bestelling ontvangen en uw producten worden klaargemaakt voor verzending.

Verzonden

Uw pakket staat klaar voor verzending en is bij post.nl aangeboden.

Geannuleerd

Uw bestelling is op uw verzoek of ons initiatief geannuleerd. Uw producten worden niet meer verzonden.

Retourstatus

U heeft een retour bij ons aangemeld en wordt middels mail op de hoogte gehouden van de status van uw retour.

1.9 Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Het kan gebeuren dat er een mail niet aankomt met uw orderbevestiging. Vaak ontbreekt er dan in het mailadres een cijfer/letter of leesteken. Stuurt u ons een mail naar info@spirituelewebwinkel.nl met uw naam en ordernummer en het verzoek om een orderbevestiging. Wij versturen u dan een nieuwe bevestiging en wijzigen uw mailadres, zodat u het verloop van uw bestelling kunt blijven volgen.

1.10 Ik heb een fout gemaakt in mijn adresgegevens, hoe kan ik dit wijzigen?

Stuurt u ons een mail met uw ordernummer en de juiste adresgegevens, dan passen wij dit handmatig voor u aan. U ontvangt dan een nieuwe orderbevestiging met uw gewijzigde gegevens ter controle.

1.11 Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Natuurlijk is het mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Nadat u uw gegevens heeft ingevuld kiest u onderaan de pagina "uw gegevens" de optie:
Verzend naar een ander adres
En vult u de gegevens in waar wij het pakket naartoe mogen sturen.

1.12 Kan ik een persoonlijke boodschap bij mijn bestelling laten opschrijven?

Wanneer u een bestelling naar een ander laat verzenden kunt u daar een persoonlijke boodschap bij zetten. Wij zetten deze dan voor u op een eenvoudig kaartje erbij.
Zo weet de ontvanger van uw pakket van wie hij/zij deze gekregen heeft.
U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het op een van onze mooie ansicht of dubbel kaart te laten zetten! Zet u de tekst in het vakje opmerkingen, welke in uw bestel procedure op de laatste pagina staat. Uiteraard mag u dit ook via info@spirituelewebwinkel.nl of via What's app. (0628520740) doorgeven, vermeld u dan wel altijd uw ordernummer!

1.13 Pakken jullie ook bestellingen/producten in?

Het is natuurlijk mogelijk om een bestelling door ons te laten inpakken in cadeaupapier of in een cadeaumand te verpakken. U kunt bij het afrekenen kiezen voor een mooie kaart en het inpakken.
Klikt u op meer info om een keuze te maken uit de verschillende kaarten en cadeauverpakkingen.
Geeft u altijd uw mail adres en/of mobiele telefoonnummer aan ons door, zodat wij u een foto kunnen sturen (liefst via what's app. ) van het ingepakte cadeau(pakket). Zo weet u altijd wat de ontvanger van uw pakket gaat krijgen.

2. Betalingen

2.1 Welke betaalmogelijkheden zijn er bij de spirituele webwinkel?

Bij de spirituele webwinkel maken wij gebruik van het betaalsysteem "Mollie". Binnen dit systeem is het mogelijk om te betalen via
ideal (NL)
Credit Card (mastercard, Visa & American Express)
VVV Cadeaukaart
Overboeking
Paypal
Bitcoin
Bancontact (BE)
KBC/CBC (BE)
Belfius Direct (BE)
ING Home'Pay (BE)
Sofort Banking (DE)
 
Afterpay (NL)
 

3. Verzending

4. Retourneren

5. Bestellen buiten Nederland

6. Algemeen

Vergelijk producten Verwijder alle producten

Test test test %1$s

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »