FAQ – Veel gestelde vragen:

 

Bestellen:

1.       Hoe kan ik bestellen?

Bestellen is mogelijk online of door een bezoek aan ons open magazijn in Kerkdriel. Wanneer u door onze webwinkel gaat kunt u producten in uw winkelmandje plaatsen. U krijgt ook suggesties van andere bezoekers en/of bijpassende artikelen te zien.

Mocht u specifieke wensen of vragen hebben over producten, dan kunt u ons altijd een mail sturen naar info@spirituelewebwinkel.nl Wij denken met u mee welk cadeau/artikel het best passend bij uw wensen is.

Ook is het mogelijk om uw bestelling door te geven via info@spirituelewebwinkel.nl

2.       Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt op de volgende wijze uw bestelling afrekenen.

-          Betalen bij afhalen in ons open magazijn.

-          IDEAL (Nederland)

-          Mister Cash/ Bancontant (België)

-          Creditcard (Visa, Mastercard, Maestro)

-          PayPal

-          Afterpay

-          Vooraf overmaken op NL90ABNA0628160658 t.n.v. Ariadne Healing en o.v.v. uw ordernummer

 

-          Betalen via Factuur. Deze optie is alleen voor bedrijven vanaf de tweede bestelling die geplaatst wordt. U dient altijd uw btw-nummer en KvK gegevens (vakje opmerkingen) in te vullen.

Voor meer informatie over iedere betaalwijze afzonderlijk kijkt u hier.

3.       Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, uw kunt uw bestelling afhalen in ons open magazijn in Kerkdriel.  Het adres hiervan is Kromsteeg 43. Om ervoor te zorgen dat uw bestelling voor u klaar staat en dat wij ook aanwezig zijn, kunt u via de mail (info@spirituelewebwinkel.nl)of app (0628520740) een afspraak met ons maken.

 

4.       Kan ik pinnen bij afhalen?

Ja het is mogelijk om te pinnen wanneer u uw bestelling komt afhalen.

 

5.       Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Natuurlijk is het mogelijk om uw bestelling te wijzigen. Wanneer u een product wilt toevoegen kunt u dit via de mail (info@spirituelewebwinkel.nl) of app (0628520740) aan ons doorgeven. Vermeld dan bij voorkeur ook de link naar het betreffende product, zodat wij altijd het juiste product toevoegen. U ontvangt van ons dan een nieuwe bevestiging met de factuur. Afhankelijk van uw betaalwijze zullen wij u een link sturen om op dezelfde wijze de toegevoegde artikelen af te rekenen. 

Wilt u een artikel verwijderen van uw bestelling, maar heeft u al afgerekend dan kunt u dit ook via de mail (info@spirituelewebwinkel.nl) of app (0628520740) aan ons doorgeven. U ontvangt dan het bedrag van de desbetreffende artikelen terug. Tevens ontvangt u een nieuwe bevestiging.

Vermeld bij een wijziging altijd uw ordernummer.

 

6.       Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Wat jammer dat u toch besloten heeft om de bestelling te annuleren.  Maar we begrijpen dat er soms oorzaken zijn om een aankoop toch niet te willen of kunnen doen.  We stellen het op prijs als u ons via de mail (info@spirituelewebwinkel.nl) kunt laten weten dat u de bestelling wilt annuleren. Om onze dienstverlening te verbeteren vinden wij het ook fijn als u de reden van het annuleren wilt vermelden, maar dit is zeker niet verplicht.

 

7.       Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Wanneer uw bestelling is afgerond verschijnt onderstaande tekst in uw beeldscherm:

Bevestiging

Ordernummer: 13623

Er is een orderbevestiging per e-mail naar u verstuurd.

Hartelijk dank voor uw bezoek aan onze winkel en uw bestelling.

Binnen twee werkdagen wordt uw bestelling verzonden, mits er een artikel niet voorradig is. Wij nemen dan per mail contact met u op.

Als u nog vragen heeft over uw bestelling of over iets anders, kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met info@spirituelewebwinkel.nl.

 

Een persoonlijk berichtje in ons gastenboek over uw shopervaring bij onze webwinkel, vinden wij en volgende bezoekers van de site altijd leuk om te lezen.

Graag zien we u een volgende keer terug in onze webwinkel.

 

Warme groet,

Anne Meeldijk

www.spirituelewebwinkel.nl 

 

U ontvangt ook een bevestiging van uw bestelling inclusief een factuur in uw mailbox.

 

8.       Wat is de huidige status van mijn bestelling?

-          Bestelling in Behandeling

Uw bestelling is in goede orde door ons ontvangen en wij gaan voor u de producten klaar maken voor verzending.

-          Niet afgerond

Uw bestelling is bij ons ontvangen, maar niet afgerond tijdens het betaalproces.

-          Betalingsherinnering

We hebben uw bestelling ontvangen, maar de betaling is nog niet binnen of afgerond.

-          Betaald

We hebben uw betaling voor de bestelling ontvangen en uw producten worden klaargemaakt voor verzending.

-          Verzonden

Uw pakket staat klaar voor verzending en zal de volgende dag bij post.nl aangeboden worden.

-          Geannuleerd

Uw bestelling is op uw verzoek of ons initiatief geannuleerd. Uw producten worden niet meer verzonden.

 

9.       Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Het kan gebeuren dat er een mail niet aankomt met uw orderbevestiging. Vaak ontbreekt er dan in het mailadres een cijfer/letter of leesteken. Stuurt u ons een mail naar info@spirituelewebwinkel.nl met uw naam en ordernummer en het verzoek om een orderbevestiging. Wij versturen u dan een nieuwe bevestiging en wijzigen uw mailadres, zodat u het verloop van uw bestelling kunt blijven volgen.

 

10.   Ik heb een fout gemaakt in mijn adresgegevens, hoe kan ik dit wijzigen?

Stuurt u ons een mail met uw ordernummer en de juiste adresgegevens, dan passen wij dit handmatig voor u aan. U ontvangt dan een nieuwe orderbevestiging met uw gewijzigde gegevens ter controle.

 

11.   Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Natuurlijk is het mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen.  Nadat u uw gegevens heeft ingevuld kiest u de optie: Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven

En vult u de gegevens in waar wij het pakket naartoe mogen sturen.

 

12.   Kan ik een persoonlijke boodschap bij mijn bestelling laten opschrijven?

Wanneer u een bestelling naar een ander laat verzenden kunt u daar een persoonlijke boodschap bij zetten. Wij zetten deze dan voor u op een mooi kaartje erbij.

Zo weet de ontvanger van uw pakket van wie hij/zij deze gekregen heeft.

U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het op een van onze mooie ansicht of dubbel kaarten te laten zetten!

 

13.   Pakken jullie ook bestellingen/producten in?

Wij verpakken geen producten of bestelling in cadeaupapier in, omdat wij uit ervaring weten dat tijdens het vervoer van uw pakket de cadeauverpakking kapot kan gaan. Wel is het mogelijk om cadeaupapier bij uw producten mee te laten verzenden. U kunt deze hier bestellen.

 

 

Verzending:

1.       Hoe wordt mijn bestelling geleverd?   

Wij verzenden via post NL. Uw bestelling wordt afhankelijk van grootte en gewicht van uw producten geleverd via pakketpost of als brievenbuspakje.                

                              

2.       Wat zijn de kosten voor verzending?

Nederland                         € 4.95

                                               € 3.95 Brievenbuspakket

België                                   € 7.95

Duitsland                            € 13,50

Verenigd Koninkrijk       € 19,50

Frankrijk                             € 19,50

Gratis verzending:

Nederland vanaf €75,-

België vanaf €100,-

Overige landen: mail voor meer informatie betreft de verzendkosten naar het land van bestemming naar info@spirituelewebwinkel.nl

3.       Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Besteld op:                        Bezorgd op: (m.u.v. vertragingen/ feestdagen bij post.nl)

Maandag                            Woensdag

Dinsdag                               Donderdag        

Woensdag                         Vrijdag

Donderdag                        Zaterdag

Vrijdag                                 Dinsdag

Zaterdag                             Dinsdag

Zondag                                Dinsdag

*Indien uw order niet compleet en/of op voorraad is, ontvangt u hier een mail over op de dag waarop u besteld heeft.

 

4.       Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U ontvangt van ons een mail met uw track en tracé code op het moment dat wij dat wij uw pakket hebben afgeleverd bij het post nl pakketpunt.

U kunt uw pakket volgen op: https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken

Meer informatie betreft afleveren van uw pakket vind u op de site van Post NL

(http://www.post.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/ )

 

5.       Ik heb geen track & tracé code ontvangen, wat nu?

U heeft geen mail met de track en tracé code ontvangen, maar wel een mail dat uw bestelling verzonden is. Stuurt u ons dan een mail naar info@spirituelewebwinkel.nl met de vraag om uw track en tracé code te mailen. Wij zoeken deze dan voor u op en ontvangt deze dan alsnog van ons, zodat u de voortgang van de verzending van uw pakket kan blijven volgen.

 

6.       Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb nog geen pakket ontvangen, wat nu?

Kijkt u eerst via uw track ken tracé code wat de status van uw pakket in het verzendproces is.

U kunt dit nakijken op https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken

Een enkele keer kan er een vertraging in het proces optreden. Dit is over het algemeen vaak een vertraging in het sorteerproces.

Tijdens feestdagen kan het door de drukte bij de vervoerders ook vertraging oplopen. U ontvangt hier vaak automatisch een mail over van post NL n.a.v. uw track en tracé code.

Wij proberen dit ook zoveel mogelijk vooraf te communiceren via onze site.

 

Lost bovenstaand nog niets op dan kunt u ons een mail sturen naar info@spirituelewebwinkel.nl Wij gaan dan voor u kijken waar uw pakket gebleven is en wat de verwachtte levertijd zal zijn.

 

7.       Kan ik mijn bestelling ook in of buiten Europa ontvangen?

Ja, u kunt ook uw bestelling overal ter wereld laten bezorgen. Kijkt u voor de verzendkosten naar België, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Frankrijk hier.

Voor de verzendkosten naar overige landen kunt u mailen naar info@spirituelewebwinkel.nl

 

8.       Wat zijn de leverdagen?

Post NL levert pakketten van maandag tot en met zaterdag. Voor de volledige informatie over pakketbezorging (1e en 2e afleverpogingen en afleveren bij de buren) kijkt op de site van PostNL

Post NL levert brievenbus pakketten van dinsdag tot en met zaterdag. Alle informatie over bezorging van briefpost vindt u hier op de site van post NL.

 

Betalingen:

1.       Mijn betaling via iDEAL lukt niet?

Uw betaling kan soms mislukken doordat er een storing is bij uw of onze bank; er te lang gewacht is met het afronden van de betaling of om een andere (onbekende) oorzaak. Op het moment dat uw betaling niet lukt, krijgt u binnen een dag een mail van ons met een betalingsherinnering & onze betaalgegevens. Ook volgt er vaak nog een betaallink om alsnog via iDEAL uw betaling af te ronden.

 

2.       Mijn betaling via afterpay is afgekeurd, hoe kan dit?

Om de reden van afkeuring te achterhalen dient u contact met afterpay op te nemen. Wij hebben hier geen inzage in.  U kunt hier de contact gegevens van afterpay vinden.

 

3.       Mijn creditcardbetaling is niet gelukt, waarom niet?

Om de reden van afkeuring te achterhalen dien u contact op te nemen met uw creditcardmaatschappij. De gegevens vindt u vaak op de achterzijde van uw pasje en/of op de site van uw bank/creditcardmaatschappij.

 

4.       Wat zijn de gegevens om vooraf over te maken?

Onze bank gegevens zijn: NL90ABNA0628160658 ten name van Ariadne Healing.

Onze BIC-code: ABNANL2A

 

5.       Ik wil via PayPal betalen, maar hoe doe ik dat?

PayPal is een veilige en vertrouwde betaalomgeving. Het wordt vooral gebruikt om betaalverkeerd tussen verschillende landen & valuta mogelijk te maken. Ook u als consument kunt een PayPal account of rekening openen. Bij PayPal maakt u vooral geld over op uw PayPal rekening of u zorgt dat PayPal het geld van uw rekening of creditcard kan afschrijven.

Meer informatie over PayPal vindt u hier.

 

6.       Ik zie Multisafepay op mijn rekening staan, wie of wat is dit?

Multisafepay is het bedrijf wat grotendeels onze online betalingen regelt. Zo zullen u betalingen via iDEAL, creditcard en bancontant via hun lopen. Op uw afschrift ziet u dan inderdaad Multisafepay en niet Ariadne Healing.

 

Retourneren:

1.       Wat is de Klant tevredenheid garantie?

De klanttevredenheidsgarantie is de garantie dat wij van de spirituele webwinkel er alles aan zullen doen, binnen onze mogelijkheden en de wettelijke eisen om uw shopervaring bij ons in de winkel zo aangenaam mogelijk te maken. We willen graag dat u tevreden bent vanaf het moment dat u op de site komt tot het moment dat u uw producten uitpakt. Om die reden blijven wij ook continu met onze site en onze werkwijze in ontwikkeling.

 

2.       Mijn bestelling is niet naar verwachting, wat moet ik nu doen?

Dat kan helaas gebeuren dat u een product van ons heeft gekregen en bij het uitpakken blijkt het toch net niet te zijn wat u had verwacht. U heeft een zichttermijn van 14 dagen. U kunt het product wat niet naar verwachting is dus binnen deze 14 dagen weer aan ons retour sturen. U ontvangt dan het aankoopbedrag van uw product terug.

 

3.       Mijn bestelling is gebroken in de verpakking?

Wat vervelend om te horen dat het gebroken is. Ondanks dat wij ons best doen om het product zo goed mogelijk te verpakken, kan het tijdens het vervoer toch kapotgaan.

Wij willen u dan ook vragen om het kapotte product en de verpakking/ doos van verzending zo goed mogelijk op de foto te zetten. Deze foto’s zijn voor de verzekering en de teruggave van uw gelden een vereiste.

U hoeft een beschadig product niet retour te sturen. Indien het op voorraad is krijgt u van ons een nieuw exemplaar. Is het product helaas niet meer op voorraad dan krijgt u de keuze uit: het aankoopbedrag terug op uw rekening/ Een tegoedbon van de waarde van het beschadigde product/ een vervangend product/een vervangend exemplaar op een later tijdstip (indien op voorraad bij de groothandel)

 

4.       Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe kan ik dit doen?

U stuurt ons een mail dat u producten gaat retourneren en vult daarbij het retour formulier in. Zodra wij het product retour ontvangen hebben, ontvangt u van ons het aankoopbedrag terug op de rekening. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening, mits u een verkeerd geleverd product van ons heeft ontvangen. Beschadigde producten hoeven niet retour gestuurd te worden (zie vraag 3)

 

5.       Krijg ik mijn geld terug wanneer ik besluit om de bestelling of een deel van de bestelling te retourneren?

Ja, u krijgt uw aankoopbedrag van het product terug. Het bedrag wordt zo spoedig mogelijk, doch binnen 14 dagen teruggestort.

 

6.       Hoe krijg ik mijn geld terug bij retourneren?

De betaalmethode die u heeft gekozen om de aankoop te betalen, gebruiken wij ook om het geld weer naar u terug te storten. Heeft u met IDEAL betaald, komt het ook weer via deze weg terug. Heeft u met PayPal betaald, zullen wij het op uw PayPal account terugstorten.

Houd u er altijd rekening mee dat iedere betaalmethode een verwerkingstijd heeft van 2-3 dagen waarop het zichtbaar is bij u op de rekening. Wij hebben hier geen enkele invloed op om dit proces te versnellen.

 

Bestellen vanuit het buitenland:

1.       Kan ik achteraf betalen als ik in het buitenland woon?

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Wij moeten een controle uitvoeren die voor ons niet mogelijk is wanneer de gegevens vanuit het buitenland opgevraagd moeten worden. U kunt via vooraf overmaken, creditcard of bancontant afrekenen en uiteraard heeft u een zichttermijn van 14 dagen.

 

2.       Kan ik op factuur betalen als ik met mijn bedrijf in het buitenland zit?

Nee, ook dit is helaas niet mogelijk bij ons.  Wij moeten een controle uitvoeren die voor ons niet mogelijk is wanneer de gegevens vanuit het buitenland opgevraagd moeten worden. U kunt via vooraf overmaken, creditcard of bancontant afrekenen en uiteraard heeft u een zichttermijn van 14 dagen.

 

3.       Is het mogelijk om zakelijk te bestellen met de btw op 0% als ik in het buitenland mijn bedrijf heb?

Helaas is het systeem op dit moment niet toereikend om een onderscheid te maken in binnen & buitenlandse zakelijke klanten op onze site. Zodoende moeten wij de btw-tarieven op resp. 6% & 21% laten staan.

 

Indien u toch graag zakelijk bij ons wilt bestellen vanuit het buitenland, stuurt u ons dan uw bestelling per mail, met uw volledige bedrijf adresgegevens, naam t.a.v. en btw-nummer in het buitenland. Wij gaan dan uw bestelling handmatig voor u in orde maken met de btw op 0% en zullen deze na ontvangst van de betaling verzenden.

 

4.       Kan ik korting krijgen wanneer ik vanuit het buitenland bestel en in het buiteland laat bezorgen?

Ja, natuurlijk kunt u korting krijgen. Al onze acties en kortingen gelden voor iedereen ongeacht vanaf welke plek u besteld.

 

Algemeen:

1.       Wie zijn wij?

De spirituele webwinkel is onderdeel van Ariadne Healing. Ariadne Healing is een eenmanszaak.  Wilt u meer lezen over Ariadne Healing & de spirituele webwinkel, dan kan dat hier.

Wilt u de betekenis van ons logo weten, dan kunt u die hier nalezen.

Wilt u lezen wie de persoon achter Ariadne Healing & de spirituele webwinkel is, leest u dan hier verder.

 

2.       Hoe kunt u ons bereiken?

-          Wij zijn bereikbaar via de Live chat functie op de homepage van de site. We kijken deze chat meerdere malen per dag na om op een snelle manier uw vragen te beantwoorden.

-          We zijn via de what’s app altijd bereikbaar zullen binnen 2 uur uw bericht beantwoorde hebben.

-          Telefonisch kunt u van maandag t/m/ vrijdag tussen 13.30-14.30 contact opnemen.

-          Mail beantwoorden wij iedere avond. U kunt mailen naar info@spirituelewebwinkel.nl Binnen 48 uur heeft u altijd een antwoord op uw mail.

Onze beperkte bereikbaarheid heeft te maken met de combinatie die onze eenmanszaak met ons jonge gezin moet maken en wij een goede balans tussen beiden willen handhaven.

 

3.       Wat zijn de openingstijden?

Wilt u een bestelling komen afhalen en/of even rondkijken in ons open magazijn, dan is dat mogelijk op afspraak.

Mailt u ons voor het maken van een afspraak op een van de onderstaande tijdstippen:

Maandag            20.00-22.00

Dinsdag               20.00-22.00

Woensdag          20.00-22.00

Donderdag         20.00-22.00

Vrijdag                 gesloten

Zaterdag             12.00-16.00

Zondag                12.00-16.00

Wilt u een ander tijdstip, geef dit dan zo specifiek mogelijk in de mail aan, zodat wij hierop kunnen inspelen en kunnen bevestigen of dit voor ons mogelijk is.

 

4.       Kan ik inschrijven op de nieuwsbrief?

Ja, u kunt zich op onze nieuwsbrief die altijd vol leuke blogs, nieuws, producten en acties staat. Onderaan onze homepage vindt u in de 2e kolom vanaf rechts de mogelijkheid om u in te schrijven op de nieuwsbrief. Wanneer u een bestelling bij u plaatst wordt in het bestelproces ook gevraagd of u zich wilt inschrijven op de nieuwsbrief.

U dient uw inschrijving altijd via een bevestigingsmail te bevestigen voordat uw inschrijving definitief is.

 

5.       Wat moet ik doen als mijn vraag er niet bij staat?

Stuurt u ons een mail naar info@spirituelewebwinkel.nl als u uw vraag niet via onze site beantwoord krijgt! Wij zullen dan ons best doen om uw vraag alsnog beantwoord te krijgen.

 

6.       Kan ik ook producten, zoals gedenkstenen laten graveren?

Wij graveren niet zelf. Het is wel mogelijk om de hartvormige steentjes in ons assortiment te laten voorzien van een tekst die u zelf aandraagt.

Wij zullen voor u informeren of deze tekst past op de steen, voordat we u een akkoord kunnen geven dat de tekst ook afgedrukt gaat worden.

Dit is echter pas mogelijk vanaf 500 stenen bij onze leverancier. Wij zullen dus beoordelen of uw tekst een all round tekst is die wij in ons assortiment kunnen opnemen of u kunt de keuze maken om 500 stenen af te nemen.

 

7.       Kan ik ook een persoonlijke boodschap bij mijn bestelling laten doen?

Wanneer u een bestelling naar een ander laat verzenden kunt u daar een persoonlijke boodschap bij zetten. Wij zetten deze dan voor u op een mooi kaartje erbij.

Zo weet de ontvanger van uw pakket van wie hij/zij deze gekregen heeft.

U kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het op een van onze mooie ansicht of dubbel kaarten te laten zetten!

 

8.       Is het ook mogelijk om relatiegeschenken te bestellen?

Natuurlijk kunt u ook relatiegeschenken bestellen bij ons.  De relatiegeschenken vindt u hier.

Het is mogelijk om uw relatiegeschenk te voorzien van een persoonlijk kaartje of een kaartje met boodschap van ons. 

 

9.       Zitten jullie ook op social media?

Ja, wij zitten op facebook, twitter, Pinterest, & wordpress

 

10.   Hebben jullie ook korting codes?

Er is bij ons bijna altijd wel een leuke actie of kortingscode.

Op deze pagina vindt u de huidige kortingscodes en lopende actie.

U bent een dief van uw eigen portemonnee wanneer u er geen gebruik van maakt.

 

11.   Geven jullie ook staffelkorting?

Ja wij geven ook staffelkorting. Wanneer u grote partijen wilt bestellen krijgt u korting van ons. Echter kunt u maar 1 kortingscode per keer gebruiken. Het is dus ook altijd goed om even te kijken bij de huidige kortingscodes en acties. U kunt dan berekenen welke optie voordeliger is voor u.

De staffelkortingen vindt u hier.

Gastenboek

  • 10-06-2017 - hallo anne,
    gisteren alles binnen gekregen,alles was tiptop in orde.
    de kaarsen...  lees meer
  • 08-06-2017 - Beste Anne,

    Zojuist het leuke Buddha beeldje ontvangen! goed verpakt etc....  lees meer
  • 06-06-2017 - Ik werd voor mijn verjaardag verrast met een supermooi pakket...  lees meer
Plaats een bericht





  Voor iedereen een
        passend en bewust
        advies

  Niet goed? Geld terug
       garantie

  Bewust kado voor jezelf
       of een ander



Veilig en vertrouwd bestellen.

Live Chat

© 2009 - 2017 Spirituele Webwinkel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Cookieverklaring Spirituele webwinkel Ariadne Healing URL: www.ariadnehealing.nl www.ariadnehealingshop.nl www.despirituelewinkel.nl www.spirituelewebwinkel.nl www.spiritualgiftshop.nl Mail: info@spirituelewebwinkel.nl KvK: 54627591 Voor een zo goed mogelijke werking van deze website worden cookies gebruikt. In deze verklaring leggen we u graag uit wat cookies zijn, welke cookies we gebruiken en waar deze cookies voor dienen. Wat zijn cookies Een cookie is een klein bestandje dat door deze website wordt meegestuurd en door uw browser op de harde schijf van uw computer wordt geplaatst. De informatie die in de cookie is opgeslagen kan weer naar deze website teruggestuurd worden, wanneer u de website opnieuw bezoekt. Google Analytics Omdat we graag willen weten hoe onze bezoekers de website gebruiken, zodat we het gebruik van de website kunnen optimaliseren, gebruiken wij Google Analytics. Via deze website worden er daarom cookies van Google geplaatst. De informatie die hiermee wordt verkregen analyseert Google voor ons. De informatie wordt zo goed mogelijk geanonimiseerd. Uw IP-adres wordt nadrukkelijk niet gebruikt. Wij kunnen u daarom niet persoonlijk herleiden. Google zal de verkregen informatie enkel met derden delen wanneer zij hiertoe wettelijk verplicht worden of voor zover derden de informatie namens Google verwerken. Wij hebben Google geen toestemming gegeven de verkregen informatie te gebruiken voor andere Google diensten. Google is een Amerikaans bedrijf. De verzamelde informatie wordt op Amerikaanse servers opgeslagen. Google conformeert zich aan de Safe Harbor principes [http://export.gov/safeharbor/]. Meer informatie over het beleid van Google Analytics kunt u hier [http://www.google.com/intl/nl_nl/analytics/privacyoverview.html] vinden. Social Media buttons We willen het u graag zo gemakkelijk mogelijk maken om berichten op deze website te delen. Dit kan doormiddel van een aantal social media buttons. De verschillende social media kanalen gebruiken code, waarmee ze via de site cookies plaatsen. Deze social media kanalen verzamelen informatie die ze door middel van de cookies kunnen verkrijgen. De meeste social media kanalen zullen zich houden aan de Safe Harbor principes. Van de volgende social media kanalen gebruiken wij de buttons. Lees de privacy verklaringen van de respectievelijke social media kanalen om te weten wat zij met de verzamelde informatie doen. [Facebook https://www.facebook.com/about/privacy/] [Twitter https://twitter.com/privacy] [Google+ http://www.google.com/intl/nl/policies/privacy/] [LinkedIn http://www.linkedin.com/static?key=privacy_policy&trk=hb_ft_priv] [Pinterest http://pinterest.com/about/privacy/] Uitschakelen en verwijderen Wilt u cookies uitschakelen of verwijderen? Dit kunt u doen via uw browserinstellingen. Gebruik eventueel de help-functie van uw browser om te achterhalen hoe u dit kunt doen. Inzagerecht U heeft het recht om inzicht, correctie en verwijdering van uw gegevens te vragen. Wij verwerken echter geen persoonsgegevens door middel van de geplaatste cookies. Wij hebben echter geen invloed op het gebruik van de cookies door de social media kanalen. De gegevens die wij door middel van Google Analytics verkrijgen zijn niet tot individuele personen herleidbaar. Mocht u hier toch vragen over hebben, neem dan alstublieft via e-mail contact met ons op. Meer informatie over cookies kunt u vinden op de website van ConsuWijzer [http://www.consuwijzer.nl/telecom-post/internet/privacy/uitleg-cookies]. Onze Algemene Privacy verklaring kunt u hier http://www.spirituelewebwinkel.nl/c-515080/privacy-policy/ lezen